lördag 22 november 2014

Boss

Hihi, här är det inte bara jag som har fötterna på bordet;-)

5 kommentarer:

  1. meee.. vilka långa ben han har redan hi hi

    pöss på dig/Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Mia,
      Han växer så det knakar.. Över 7 kg.. Pust..
      Fast det är skönt, jag vill gärna komma ur valpperioden snart. Har nog blivit för van med vuxna hundar..
      Jämför med ♡D&H♡, det ska man inte men.. Det bästa är att han har drag av båda! Det är så jag kan gråta ibland bara för att han är såå DIVA el HERO!❤️Saknar dom sjuuukt mycket, det värsta jag varit med om..
      Hoppas ni mår bra!❤️ Lilla Mumin behöver säkert extra kärlek nu♡
      Kraam
      Ullis

      Radera
  2. hej igen, min sorg går i vågor...idag "råkade" jag titta igenom lite gamla kort och jag tror banne mig peps är med på varenda bild och jag bölade förståss...trodde att jag lipat klart, men icke.

    Ja att ha valp igen är nog en prövning även om det är mycket kul också.
    En vuxen lite äldre hund är så fantastisk på ett annat sätt, man vet var man har varandra och dom kan ju läsa vad man vill och hur man mår...

    Mumin börjar att bli lite mer som vanligt nu men är jätte känslig och passar på mig hela tiden..lilla gubben, inte lätt att plötsligt bli den "stora" hunden, han har ju alltid haft peps som sin mentor..

    Ha en fin första advent nu och krama bus bossen från oss/Mia och Mumin

    SvaraRadera
  3. Hejsan,
    Förstår att det går i vågor..♡ Känner igen det. Grinar till allt möjligt som har med hundarna att göra♡♡
    Stor omställning för Mumin.. :-( Tur han har er♡
    Trevlig advent till er också♡
    Kram från oss

    SvaraRadera
  4. hej min ullis!

    hoppas att ni får en fin jul med eran nya familjemedlem ;-)
    Vi har det bra nu och mumin är som vanligt igen förutom att han alltid hör när vi pratar om peps, då tittar han genast upp och kikar mot dörren eller ut genom fönstret..lilla gubben.

    många kramar till Dig från mig och må nästa år bjuda på lite roligheter tycker jag, det kan vi väl tumma på!!

    ha det bäst/ Mia

    SvaraRadera